W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny (nie dotyczy to produktów personalizowanych). Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, by zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu kwota zwrotu może zostać obniżona.
Jeśli planujesz dokonać zwrotu naszych produktów, prosimy o poinformowanie nas o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowałyśmy. Znajdziesz go TUTAJ
Nie jest to obowiązkowe, ale pomożesz nam lepiej działać w przyszłości, jeśli w formularzu podzielisz się z nami również przyczyną zwrotu – jest to dla nas cenna informacja, która pomoże nam w tworzeniu coraz lepszych produktów.
Dane adresowe do zwrotu:
Heyday
ul. Norwida 1
81-434 Gdynia
Tel. 696 118 635
e-mail: kontakt@myheyday.pl
Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.
Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.
Uwaga: Opisana wyżej procedura dotyczy wyłącznie zakupów w naszym sklepie online myheyday.pl