FAQ

1. Jak szybko realizowane są zamówienia?

Towar wysyłany jest w przeciągu 1-3 dni roboczych:

  1. od zaksięgowania kwoty należnej za produkt w przypadku wyboru płatności z góry,
  2. od potwierdzenia wykonania przelewu w przypadku wyboru płatności tradycyjnym przelewem. 

Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail. Po opuszczeniu magazynu dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 2 dni roboczych. 
W przypadku braków magazynowych poinformujemy Cię o przedłużonym czasie realizacji zamówienia.

2. Płatność online się nie powiodła. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Możesz zrobić przelew bezpośrednio na nasze konto:

mBank S.A.: PL 95 1140 1010 0000 5158 5300 1422
Heyday
ul. Norwida 1,
81-434 Gdynia

W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia.
Przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer budynku, kod i miasto). Koniecznie podeślij nam potwierdzenie przelewu na maila. Jest nam ono niezbędne do rozpoczęcia realizacji Twojego zamówienia.

3. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?


Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

4. Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?


Tak, wysyłka za granicę jest możliwa – pamiętaj jednak o większych kosztach dostawy, które leżą po Twojej stronie.

5. Czy mogę złożyć reklamację towaru?


Tak, masz możliwość złożenia reklamacji. Prosimy o dokładne opisanie wady towaru w zgłoszeniu reklamacyjnym - koniecznie napisz do nas na kontakt@myheyday.pl. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O rozstrzygnięciu reklamacji zostaniesz poinformowany tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że zastrzeżesz inną formę kontaktu

6. Czy mogę zwrócić zakupy?

Tak, możesz zwrócić każdy produkt w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że nie był on używany i jest kompletny.
Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz dostępny TUTAJ i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na adres:

Heyday
ul. Norwida 1
81-434 Gdynia

tel. 696 118 635
e-mail: kontakt@myheyday.pl

Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto.

7. Jakie są dostępne sposoby płatności?

Aktualnie dostępne sposoby płatności to PayU i tradycyjne przelewy bankowe.

8. Jakie są dostępne sposoby wysyłki?


Dostawa przesyłek krajowych realizowana jest za pośrednictwem usługi kuriera InPost (16 PLN).


9. Czy mogę zmienić dane na fakturze?

Tak. Powiadom nas o tym jak najszybciej, pisząc na adres kontakt@myheyday.pl i podaj właściwe dane.


10. Czy możliwe jest anulowanie zamówienia?


Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko w dwóch przypadkach:

  1. jeśli nie zostało ono opłacone;
  2. lub jeśli nie otrzymałeś jeszcze informacji o realizacji zamówienia.

11. Gdzie produkowane są Wasze dyspensery?

Nasze dyspensery są produkowane w 100% w Polsce.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl